Velkommen til HEDEHUSENE TENNISKLUB
 
 
Adresse på tennishallen: Charlottegårdsvej 2, 2640 Hedehusene.

Se resultater fra klubmeterskaberne 2017

Tennishallen åbnede 1. oktober 2017

Ved tennishallens åbning søndag den 1. oktober, er der et par nyheder at glæde sig til. For det første har vi fået en ny køkkensektion, med 2 opvaskemaskiner og nye funktionelle skabe og skuffer. Gulvbelægningen i køkkenet er også udskiftet.

For det andet er al belysningen i gangarealerne, omklædningsrummene og toiletterne blevet udskiftet til LED-lys. Det giver dels en bedre belysning og dels en besparelse på elregningen.
 
Cykelparkering skal fremover ske i cykelstativerne lige uden for hoveddøren. Du må fra 1. oktober IKKE tage din cykel med ind i tennishallen. 

Der er stadig ledige tennisbaner, som kan lejes hele vintersæsonen. På hverdage efter kl. 17 koster en time 3.600 kr. og før kl. 17 koster en time 2.600 kr. Du reservere og betaler under "Banebooking - Fast baneleje i Hallen".

Klubmesterskaber 2017

Klubmesterskaberne blev i år holdt den 16. september. Her er billederne af alle finalisterne:
 
 
Junior Herresingle række 1,
Nr. 1: Peter Sonnesen, nr 2: William Urup
 
 
Junior Herresingle række 2,
Nr. 1: Sebastian Koch, nr 2: Marcus Hacker
 
 
Junior Damesingle
Nr. 1: Amelia Salem, nr 2: Mille Simonsen
 
 
Senior Damesingle
Nr. 1: Tina Lausen, nr 2: Marion Lorenzen
 
 
Senior Herresingle, række 1
Nr. 1: Claus Rasmussen, nr 2: Bo Mertz
 
 
Senior Herresingle, række 2
Nr. 1: Bjarke Hanskjær, nr 2: Gert Stok
 
 
Senior Herredouble
Nr. 1: Claus Rasmussen og Bo Mertz,
nr 2: Ole Sørensen og Kurt Olesen

Nu kan du købe tennisbolde og ketchere i vores SHOP.

   

Familiekontingent

Tilmelding til familiekontingent, enten "1 voksen + alle børn til og med 19 år" eller "2 voksne + alle børn til og med 19 år" sker ved at een voksen fra familien opretter en profil og betaler kontingentet.
Resten af familien skal blot oprette en profil (med samme adresse som den første). Herefter er alle registreret som medlemmer i klubben.

Adgang til hal og klubhus

Adgang til klubhuset, udendørsbaner og tennishallen sker med en Carl F nøglebrik.

Klubben har besluttet at opkræve et depositum for denne nøglebrik på 50 kr. pr stk. idet nøglebrikken skal bruges år efter år, for at få adgang til vores tennisbaner.

Du bestiller brikken under "Event/Tilmelding"

Når du har betalt dit depositum, kan du få nøglebrikken udleveret af Jørgen Skorstengaard, som står for den daglige administration af systemet. Tlf. 2013 1553, mail: skorsten@mail.dk

Ved tilbagelevering af nøglebrikken, får du dit depositum tilbage.
Er du holdleder på en fast indendørs bane, har du mulighed for at bestille op til 5 nøglebrikker, så dine holdkammerater kan få en nøglebrik hver. Ligeledes kan juniorer bestille en nøglebrik til deres forældre, hvis der er behov for det. 
Alle medlemmer over 18 år kan også få adgang til det bagerste motionsrum, hvis de gør opmærksom på det ved bestillingen (i bemærkningsfeltet). 
Nøglebrikken passer i et almindeligt nøglebundt sammen med dine øvrige nøgler.
 

Velkommen til Hedehusene Tennisklubs hjemmeside

Man skal være oprettet med en profil på hjemmesiden og have betalt sit kontingent for fremadrettet at kunne booke baner i Hedehusene Tennisklub!

Derfor opfordres alle medlemmer - og også personer, der ønsker at tilmelde sig aktiviteter, hvor man ikke forudgående skal være medlem - til at oprette deres profil i systemet ved tryk på OPRET PROFIL og udfylde de ønskede oplysninger. Disse omfatter bl.a. angivelse af e-mail-adresse og mobilnr., idet klubbens kommunikation med medlemmerne fremadrettet primært vil ske via e-mail. Endvidere skal alle medlemmer vælge et brugernavn og et password, som identificerer dem i systemet og klubben.
 
Al betaling af kontingent og baneleje samt betaling for deltagelse i træning og arrangementer skal ske via dankort, når man ind-/tilmelder sig. Dette betyder naturligvis en både administrativ og reel besparelse for klubben i tider med portoforhøjelser, idet der fremover ikke skal udsendes girokort eller opkræves via PBS.
 
Medlemmer, som fortsætter deres medlemskab fra tidligere år, vil automatisk få trukket kontingentet for den nye sæson på deres dankort den 30. april efter forinden at have modtaget besked derom pr. mail/sms. I denne besked vil der blive gjort opmærksom på, såfremt dankortoplysningerne skal opdateres samt mulighed for evt. at ændre medlemstype eller opsige sit medlemskab.
 
Nye medlemmer anmodes om at oprette deres profil i systemet - ved valg af fanen BANEBOOKING/KONTINGENT ovenforHerefter fremkommer en boks, hvor de forskellige medlemstyper og tilhørende kontingentsatser fremgår. Den relevante medlemstype vælges ved at trykke på kontingent-beløbet, hvorefter der fremkommer en side, hvor betaling med dankort kan gennemføres - og medlemskabet med dets mange muligheder er på plads!
 
Ved valg af Betingelser i menuen til venstre på denne side kan man læse mere om klubbens medlemsbetingelser, ligesom det er muligt at læse en vejledning til, hvordan man forholder sig, såfremt man fx. ikke har adgang til PC eller måske ikke mener sig omfattet af en af de tidligere nævnte medlemstyper eller kontingentsatser.
 
Vi håber I vil tage godt imod hjemmesidens mange nye muligheder, og sikre at jeres og jeres tennisspillende børns profiloplysninger, herunder e-mail-adresse og dankortoplysninger er ajourførte - så kontingentopkrævning og tilmelding til klubbens mange aktiviteter kan foregå så let som muligt - eller henvend jer til en i bestyrelsen for at få assistance til at få det gjort!
 
Med venlig hilsen
 
Bestyrelsen